Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі - О.М. Коберник - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Педагогічні науки » Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі - О.М. Коберник

Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі - О.М. Коберник

 
Назва: Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі
Автор: О.М. Коберник
Категорія: Педагогічні науки
Рік: 2000
Викачано: 15
Опис: Обгрунтовано об'єктивну необхідність психолого-педагогічного проектування виховного процесу в загальноосвітній школі як умови та засобу забезпечення особистісно-розвивального підходу у вихованні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування, особливості проектування й організації виховного процесу в сільській загальноосвітній школі. Розкрито систему психолого-педагогічного проектування, основними структурними компонентами якої є: психолого-педагогічна діагностика вихідного стану об'єкта педагогічної діяльності, визначення та обгрунтування педагогічних способів впливу на процес досягнення бажаного стану об'єкта з конкретизацією педагогічних задач, прогнозування динаміки активності об'єкта педагогічного управління та його динаміки, визначення етапів контрольної діагностики, моделювання, планування й організація діяльності об'єкта, моніторинг динаміки активності об'єкта педагогічного управління, поточне регулювання та корекція шляхів управління виховним процесом, підсумкова діагностика рівня розвитку об'єкта, співставлення його з прогнозованим, розробка проекту для нового етапу його розвитку. На основі розроблених індикаторів подано показники фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів сільської школи. Обгрунтовано модель психолого-педагогічної діагностики та життєдіяльності вихованців у сільській загальноосвітній школі, на основі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність виховного процесу, що здійснюється за заздалегідь розробленим проектом.
Файл: 60.8 КБ
Скачати дисертацію