Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Організація контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти в Україні (друга половина Х - С.О. Рукасова - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Педагогічні науки » Організація контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти в Україні (друга половина Х - С.О. Рукасова

Організація контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти в Україні (друга половина Х - С.О. Рукасова

 
Назва: Організація контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти в Україні (друга половина Х
Автор: С.О. Рукасова
Категорія: Педагогічні науки
Рік: 2008
Викачано: 1
Опис: Зроблено систематизацію теоретичних ідей з організації контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти у другій половині XIX ст. Розглянуто питання обгрунтування розвивальної, виховної та стимулювальної функцій контролю; визначення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів; розробки загальних і персональних методик словесної та бальної системи контролю; заміни "термінового накопичення знань" на активні методи оволодіння й оцінювання. Узагальнено досвід організації контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти України другої половини XIX ст. Розкрито динаміку процесу організації контролю, охарактеризовано його основі етапи: 1850 - 1860-ті рр. - формування та становлення системи організації контролю навчальних досягнень учнів; 1870 - 1890-ті рр. - творчого, інтенсивного розвитку контролю. Розкрито особливості його організації на кожному з етапів (розробка правил контролю, нових підходів щодо здійснення перевірки, оцінювання, обліку знань, вибору методів контролю, форм стимулювання учнів). Проаналізовано актуальні проблеми організації контролю навчальних досягнень учнів. До наукового обігу введено нові архівні матеріали та маловивчені документи офіційного характеру, які дозволили більш повно й вірогідно висвітлити досвід організації контролю навчальних досягнень учнів у досліджуваний період, обгрунтовано перспективи його творчого використання у сучасній школі.
Файл: 36.9 КБ
Скачати дисертацію