Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки молодших спеціалістів стоматологічного профіл - О.М. Гуменюк - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Педагогічні науки » Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки молодших спеціалістів стоматологічного профіл - О.М. Гуменюк

Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки молодших спеціалістів стоматологічного профіл - О.М. Гуменюк

 
Назва: Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки молодших спеціалістів стоматологічного профіл
Автор: О.М. Гуменюк
Категорія: Педагогічні науки
Рік: 2004
Викачано: 2
Опис: Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано організаційно-педагогічні умови професійної підготовки молодших спеціалістів стоматологічного профілю у контексті загальних вимог особистісного підходу до організації процесу професійної підготовки. На підставі факторного аналізу тенденцій розвитку систем освіти та середовищних систем і досвіду професійної підготовки допоміжних фахівців зазначеного профілю за рубежем виявлено зумовленість і необхідність фахової підготовки в Україні молодшого спеціаліста стоматологічного профілю. Обгрунтовано зміст і розроблено модель професійної підготовки нового для України фахівця - асистента лікаря-стоматолога, а також його освітньо-кваліфікаційну характеристику й освітньо-професійну програму. Визначено організаційно-педагогічні умови, які забезпечать ефективність професійної підготовки асистента лікаря-стоматолога у вищому медичному навчальному закладі, а саме: систему трисуб'єктної взаємодії навчального закладу, студента як майбутнього фахівця та потенційного роботодавця, а також педагогічні можливості для самореалізації студента як суб'єкта власної професійної підготовки. Запропоновано варіанти інтерактивного трисуб'єктного планування та адаптивного управління, методику роботи з індивідуальним навчальним "Портфелем фахівця" та колективним "Портфелем документів асоціації асистентів лікаря-стоматолога" як способи формування суб'єктного досвіду майбутнього фахівця. Шляхом експерименту доведено ефективність впровадження організаційно-педагогічних умов фахової підготовки асистента лікаря-стоматолога.
Файл: 40.9 КБ
Скачати дисертацію