Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Ціннісні структури сучасного рекламного дискурсу (на матеріалі російської комерційної та політичної - Т.В. Гулак - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Філологічні науки » Ціннісні структури сучасного рекламного дискурсу (на матеріалі російської комерційної та політичної - Т.В. Гулак

Ціннісні структури сучасного рекламного дискурсу (на матеріалі російської комерційної та політичної - Т.В. Гулак

 
Назва: Ціннісні структури сучасного рекламного дискурсу (на матеріалі російської комерційної та політичної
Автор: Т.В. Гулак
Категорія: Філологічні науки
Рік: 2005
Викачано: 3
Опис: На підставі результатів вивчення текстів комерційної та політичної реклами досліджено ціннісні структури сучасного російського рекламного дискурсу. Здійснено зіставний аналіз двох типів рекламного дискурсу та виявлено принципові відмінності у ціннісних структурах, які є невід'ємною частиною картини світу, що створюється російською рекламою, а також міру відповідності ціннісної картини світу російської реклами загальнокультурній і національно-мовній картині світу. Завдяки порівняльній характеристиці різних ціннісних структур виявлено загальні риси та відмінності в семіотичній, прагматичній і комунікативній організації комерційної та політичної реклами. Визначено особливості та прагматичні функції оцінок, що включають об'єкт реклами в ціннісну картину рекламного дискурсу. Охарактеризовано маніпулятивні засоби рекламної комунікації, взаємопов'язані з формуванням ціннісних переваг адресата.
Файл: 39.1 КБ
Скачати дисертацію