Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Філологічні науки » Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах - І.В. Соколова

Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах - І.В. Соколова

 
Назва: Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах
Автор: І.В. Соколова
Категорія: Філологічні науки
Рік: 2002
Викачано: 0
Опис: Досліджено прагматико-комунікативні характеристики категорій повтору в текстах-анонсах. Визначено статус текстів-анонсів (ТА) у парадигмі інформаційно-рекламних текстів. Проаналізовано загальні та індивідуальні текстові категорії та статус повторів у процесі їх використання, а також у процесі реалізації інформативної та рекламної функцій ТА англомовних публікацій. Внаслідок комплексного аналізу феномену рекурентності в ТА надано визначення повтору з урахуванням психологічного, лінгвістичного та прагматико-комунікативного аспектів. Запропоновано узагальнену класифікацію структурно-семантичних видів повтору, зважаючи на імпліцитні та експліцитні повтори. Вивчено функціонування повтору на текстовому рівні, розроблено класифікацію повторів за їх функціональним навантаженням. Наведено концептуальну модель ТА з урахуванням рекурентної представленості концептів. Експериментально доведно, що частотність, варіативність і дистрибуція повторів за комунікативними блоками визначається прагматико-комунікативною настановою ТА на спонукання реципієнта до звернення до первинного тексту, а також те, що повтори мають вплив на реалізацію прагматико-комунікативної настанови.
Файл: 33.7 КБ
Скачати дисертацію