Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства - Г.Т. П'ятницька - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Економічні науки » Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства - Г.Т. П'ятницька

Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства - Г.Т. П'ятницька

 
Назва: Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства
Автор: Г.Т. П'ятницька
Категорія: Економічні науки
Рік: 2008
Викачано: 9
Опис: Розкрито теоретико-методологічні та методичні аспекти формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства. Обгрунтовано практичні рекомендації щодо вибору та застосування маркетингових субстратегій, формуання загальної стратегії та розвитку даних підприємств з урахуванням їх типу, різних етапів життєвого циклу, основного цільового контингенту споживачів. Систематизовано існуючі наукові підходи до класифікації стратегії розвитку та побудовано концептуальну модель вибору такої стратегії за умов конкуренції. Наведено визначення поняття "інноваційна перевага". Запропоновано моделі для оцінювання інноваційних переваг підприємств ресторанного господарства. Сформульовано принципи концепції інноваційних переваг і на їх основі розроблено модель формування стратегії розвитку даних підприємств. Розроблено методику збору й експертного оцінювання інформації про результати господарської діяльності підприємств-конкурентів у сфері ресторанного господарства за умови обмеженого доступу до офіційних звітних даних. Запропоновано наукові підходи до оцінювання ємності галузевого ринку й інтенсивності конкуренції. Побудовано моделі оцінювання взаємозв'язку між факторами зовнішнього середовища підприємства; пошуку оптимального співвідношення між ціною, якістю й інноваційними змінами у підприємствах. Запропоновано проводити матричні накладання для прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку підприємств. Удосконалено систему показників конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. Визначено стратегічні орієнтири та концептуальні принципи розвитку даного господарства. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення державного регулювання розвитку даних підприємств в Україні. Розроблено методику розрахунку нормативів забезпеченості місцями у закладах ресторанного господраства. Визначено етапність і орієнтовні нормативи розвитку їх мережі в Україні на стратегічну перспективу.
Файл: 89.8 КБ
Скачати дисертацію