Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Економічні науки » Формування стратегії маркетингу рибних товарів - Айяд Рйяд Абдулла Антар

Формування стратегії маркетингу рибних товарів - Айяд Рйяд Абдулла Антар

 
Назва: Формування стратегії маркетингу рибних товарів
Автор: Айяд Рйяд Абдулла Антар
Категорія: Економічні науки
Рік: 2000
Викачано: 0
Опис: Проаналізовано споживчу цінність рибних товарів, їх упакування, ціну, попит, пропозиції та місткості ринку. Визначено тенденції, можливі варіанти, прогностичні моделі та розрахункові показники прибутків населення, рівня споживання й цін, місткості внутрішнього ринку та ймовірного експорту рибних товарів, вилову й переробки риби і морепродуктів, а також інвестицій у розвиток рибної промисловості Республіки Йємен на тривалу перспективу. Розроблено концепцію пріоритетного розвитку виробництва та збуту рибних товарів Йємену в довгостроковому періоді й маркетингову стратегію розвитку підприємства з метою їх переробки та реалізації, а також рекомендації щодо їх практичного здійснення.
Файл: 21.5 КБ
Скачати дисертацію