Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/users/o/onestep37/domains/disser.org.ua/includes/init.php on line 33
Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві - В.С. Муковіз - Дисертації, автореферати

Пошук по сайту by Google
Дисертації, автореферати » Економічні науки » Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві - В.С. Муковіз

Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві - В.С. Муковіз

 
Назва: Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві
Автор: В.С. Муковіз
Категорія: Економічні науки
Рік: 2006
Викачано: 1
Опис: Розглянуто теоретико-методологічні та прикладні засади формування та розвитку маркетингових обслуговуючих кооперативів в овочівництві. Узагальнено економічні функції маркетингових кооперативів, які вони виконують на ринку овочевої продукції. Здійснено дослідження процесів становлення та розвитку обслуговуючих маркетингових кооперативів сільськогосподарських товаровиробників України. Проаналізовано розвиток кооперативних підприємств маркетингового типу в зарубіжних країнах, обгрунтовано економічну ефективність їх діяльності у процесі обслуговування членів об'єднань даного типу. Запропоновано перспективну організаційну структуру сільськогосподарського маркетингового кооперативу, яка дає можливість сільгоспвиробникам економити витрати на маркетинг вирощеної продукції та придбанні матеріальних цінностей для її виробництва, дозволяє формувати значні обсяги овочів і виходити на внутрішні та зовнішні ринки, контролювати ціноутворення в овочевому підкомплексі. Наведено пропозиції щодо участі маркетингових кооперативів в інтеграційних процесах, а саме: в роботі регіональних овочевих ринків, диверсифікації з розширення діяльності з надання послуг особистим селянським господарствам.
Файл: 39.6 КБ
Скачати дисертацію